Povestea tricourilor (2)

Pentru ca se apropia ziua de nastere a iubitelului mic, ziua in care avea sa implineasca doi anisori, am inceput pregatirile pentru realizarea celui de al doilea tricou special.
Stiind din anul precedent unde voi realiza tricoul, am inceput prin a cauta un desen potrivit evenimentului, lucru nu foarte usor. Vroiam ceva vesel, potrivit varstei, din nou ceva care sa contina numarul anisorilor, dar nu un text banal...

Inspiratia a venit tot de pe "net", o maimutica haioasa, care tine in maini cifra 2. :)
Deoarece poza care m-a inspirat era de mici dimensiuni, am apelat din nou la colegul meu cu care am reusit sa transpunem desenul in format vectorial.
Acesta este desenul:


"Surpriza" a fost cand am constatat ca firma la care brodasem tricoul in anul precedent nu mai era de gasit la locatia respectiva, ziua puiutului fiind peste scurt timp. Norocul insa avea sa vina tocmai de la Onesti, respectiv TricouriBrodate.ro. Am luat legatura telefonic cu domnul Forcos Victor, un om deosebit de amabil si marinimos, caruia doresc sa-i multumesc pe aceasta cale, iar dansul a facut posibil ceea ce credeam ca nu voi reusi sa fac in timp util. Iata cum a aratat rezultatul final:


Tricoul a ajuns in timp util la Bucuresti, ambalat intr-un frumos saculet, o alta surpriza facuta de domnul Forcos.

No comments:

Post a Comment